Acum nu foarte mult timp, vă povesteam despre conferința PR Beta. Nu are sens să mă repet, așadar, dacă nu ați citit, găsiți articolul aici.
Revin astăzi aspura subiectului pentru că am, tutti cado, o invitatie la conferință. Tot ceea ce trebuie să faceți este să îmi lăsați un comentariu în care să-mi spuneți de ce v-ați dori să participați la această conferință sau cum credeți că v-ar ajuta experiența asta. Nu aștept comentarii pompoase, puteți să-mi spuneți sincer dacă vă duceți pentru networking, cafea sau pentru fete. Criteriul de jurizare va fi unul foarte subiectiv. Adică așa, după cum mi se pare mie.
Voi anunța câștigătorul luni, pe pagina de Facebook a blogului. Eu zic că va fi undeva dimineața, dar la cât sunt eu de adormită, să-mi fie cu iertare dacă întârzii. Puteți să-mi lăsați comentarii până duminică la ora 23:59.
*Invitația este valabilă pentru conferință (16 mai), nu și pentru workshop-urile din data de 17 mai.
Vreau sa particip la PR Beta pentru ca eu consider ca nu oricine poate face PR/stie sa posteze pe FB chestii relevante pt business-ul lui/stie ce si cum sa scrie pe un site ca mesajul lui sa ajunga la cine trebuie.
Eu ma numar printre cei care nu stiu dar cred ca sunt cu un pas inainte pentru simplul fapt ca realizez asta.
Vreau sa particip tocmai pentru a mai prinde din zbor niste idei interesante pe care sa le aplic direct in proiectul personal la care lucrez in prezent si de ce nu, sa intalnesc oameni muuult mai capabili decat mine pe care sa-i cooptez in proiect.
Oau! Chiar ieri vorbeam cu un prieten că mi-e tare ciudă de faptul că nu mai am niște bani să merg la PRBeta.Anul acesta am aflat despre amploarea acestui eveniment.De asemenea,anul acesta am început să explorez și să descopăr mai în profunzime și cu multă plăcere domeniul comunicării( sunt studentă la Comunicare și relații publice,anul II) De ce să merg la PRBeta? Am nevoie să văd și să aud oameni care au experiență în acest domeniu,am nevoie efectiv de niște repere . Plus că ar fi un cadou fain de ziua mea <3
Doresc sa particip pentru a invata si compara cat mai multe metode experimentate de comunicare media si a le putea practica in domeniul in care activez. In prezent, comunicarea vizuala este principalul promotor al economiei si consider ca trebuie sa se acorde un maxim de interes mai ales in piata locala. Societatea se schimba iar noi trebuie sa ne adaptam si mai important – sa o adaptam.