Dacă vă povesteam acum câteva zile cum am ales să stau departe de tehnologie un weekend, aflaţi că am luat din nou o pauză, dar de această dată nu a fost una voită.
Nu am ponegrit prea des poviderul de internet, nu pentru că aş fi foarte mulţumită de servicii, ci pentru că este de departe cea mai bună alternativă din ceea ce se găseşte în România la ora actuală. Au fost destul de multe lucruri care m-au deranjat în relaţia mea cu furnizorul, dar niciodată ceva atât de urât. Nu mi se pare normal, cu factura plătită, să rămâi “suspendat pentru neplată”. Nu vreau să intru în detalii acum, pentru că nu văd rostul. Mi-am răcit destul gura sunând în repetate rânduri la departamentul de relaţii cu clienţii, departament care, fie vorba între noi, este format în majoritate de persoane… speciale să zic, ca să nu jignesc.
Sunt acum online graţie vecinului care nu şi-a parolat conexiunea wifi. Nu merge tot timpul şi trebuie să stau cu laptopul într-o anumită poziţie, dar calul de dar nu se caută în dinţi. Mulţumesc, vecine!
Oh, da…relatia cu providerul este una speciala, ca si persoanele de la relatii cu clientii.
Ultima incordare dintre mine si provider a avut loc de curand cand, asa cum spui si tu, cu factura platita la zi, ma trezesc fara net.
Explicatia: se fac lucrari in cartierul dumneavoastra.
Bizar, pentru ca vecinul avea conexiune la internet si nu, nu era conexiune wifi
Cat dureaza? Nu se putea spune atunci…dar spun eu acum: 2 zile in care, asa cum ziceam intr-un post anterior, m-au mancat degetele grav 😀
Te înţeleg perfect. Mă mir că nu au dat vina pe Electrica. Am povestit eu într-un post anterior cum e cu pasarea responsabilităţii. Cert e că sunt şi azi online mulţumită vecinului.
Traiasca wifi-ul si vecinii de treaba care nu pun parole!
Al meu era parolat până acum, dar mă gândesc serios să îl desecurizez, pentru a întoarce favorul.