Să oprim c***** j***-ul din lumea PR-ului!

banner-conferinta-prbeta-2016

Având în vedere că am apărut cu articolul ăsta la spartul târgului, cu doar două zile înainte de eveniment, cred că nu mai este necesar să vă informez că în 11 și 12 mai are loc, din nou, Conferința PR Beta.

Aceia dintre voi care mă citiți de mai multă vreme știți că am participat cu drag la câteva ediții. Anul acesta însă, am ales să nu o fac. Singurul motiv este că, prin prisma reorientării profesionale, mie nu îmi mai folosește. Și, la fel ca mine, sunt mulți cei care cred că nu le este potrivită. Tocmai de aceea, vreau să vă scriu câteva idei. Poate vă mai gândiți o dată și mergeți totuși.

  1. Nu trebuie să participi la o conferință de PR doar dacă lucrezi în domeniu. Cred că există o categorie de „beneficiari” mai importantă decât cea care activează în industrie. E vorba de manageri și proprietari de afaceri. Pentru că nu trebuie să se mai întâmple asta.
  2. Cred că e foarte util pentru studenți care, by the way, beneficiază de 50% reducere. Și nu, nu mă refer la mentorship, ci la case studies și, de ce nu, la un puțin ajutor în alegerea propriului drum.
  3. Aș încilina să cred că orice persoană care are de-a face cu oamenii în general, fie că e vorba de o mică artistă handmade sau vreun muzician, ar putea beneficia de câteva informații.
  4.  Cu cât mai multă lume, cu atât mai multă valoare! Și ăsta-i cel mai important punct.

Cred că cel mai bine pot exprima ideea într-un mod foarte urât, pentru care o să vă rog să mă iertați. Așadar, se crede despre lumea comunicării că e un soi de circle jerk. N-are rost să ne ascundem după deget, o știu și organizatorii, o știu și cei care bombăne dezaprobator. Dar chestiunea e foarte simplă: dacă mereu va exista același nucleu de oameni care discută despre PR (treabă importantă, pentru că toți ne dorim servicii bune, de pildă) progresul e lent. E nevoie de oameni care să vină cu idei, e nevoie de „cârcotași” care să pună ideile la îndoială, e nevoie de… comunicare. Și despre asta e vorba până la urmă. Mergeți, învățați ceva, puneți întrebări, puneți-i în dificultate pe speakeri dacă puteți, pentru că și ei învață de la voi! Doar așa se poate crea valoare.

Acestea fiind spuse, dacă cineva dorește să participe cu adevărat și nu doar pentru că va fi văzut bine în companie pentru că se instruiește, ofer o invitație pentru prima zi a evenimentului, adică pentru Conferință. Dați-mi de știre.

Of, acum îmi pare rău că am ales să nu mă duc. Se stârnesc discuții chiar interesante, din care toată lumea are ce învăța…

6 Comment

  1. Hey. Eu vreau sa particip. Nu as vrea sa rup lantul participarilor inca de la prima editie. E o ocazie super sa revezi multa lume faina din domeniu, pentru ca in timpul anului suntem prea prinsi toti ca sa ne intalnim, plus mereu pleci cu o doza de inspiratie si buna-dispozitie acasa, luata bineinteles de la speakeri. :)

  2. Doc says: Reply

    Intr adevar e plin de oameni frumosi in domeniu, pentru ca este unul fain…

  3. Mirela says: Reply

    Anca, de ce te-ai oprit din scris , aveai articole foarte intresante care ti le citeam tot timpul sper sa revii cat m-ai curand pe blog sa ne surpinzi cu articolele tale!

  4. […] bloodie: Să oprim c***** j***-ul din lumea PR-ului! […]

  5. Si mie imi placeau articolele tale. Citeam cu interes….

  6. cred ca domeniul de PR, comunicare sau digital se numara printre cele mai fun si creative domenii avand bineinteles oportunitati enorme de dezvoltare.

Leave a Reply