Delegaţia oficială TM Brands Tour a ajuns la Primărie şi la cluburile sportive

Vreau să vă povestesc astăzi despre prima zi de Timişoara Brands Tour. În cazul în care nu ştiaţi (ceea ce ar însemna că aţi trăit sub o piatră, altfel sunteţi de nescuzat), aceasta a fost joi. Eu vin şi scriu sâmbătă din două motive. Primul motiv ar fi faptul că echipa PR Beta (organizatorii noştri) ne-a umplut programul în aşa “hal” încât nu am mai ajuns în preajma tastelor, iar al doilea este faptul că, deşi acest eveniment a venit cu o mulţime de surprize plăcute, m-a şi privat de ceva. De somn, mai exact.

În ajunul zilei de joi, am ajuns în clubul Jazzisimo, unde l-am putut vedea în concert pe Make. Având în vedere faptul că programul ambelor zile a început dimineaţa, foarte devreme, şi se ştie că eu nu sunt cea mai prietenoasă persoană în această parte a zilei, nu pot decât să mă bucur că am reuşit să cunosc oameni pe care nu-i mai văzusem până atunci şi să-i îmbrăţişez pe cei pe care îi cunoşteam, dar pe care se întâmplă să îi văd destul de rar. Despre Make am mai auzit, dar de văzut, l-am văzut pentru prima oară. Şi mi-a plăcut foarte tare, drept pentru care i-am cumpărat albumul.

POI 1: Primăria Timişoara

Prima oprire a zilei de joi a fost la Primăria Timişoara, unde ne-am întâlnit cu domnul primar Robu şi cu domnul viceprimar Diaconu. Eu sunt destul de apolitică, dar am ascultat cu interes discuţiile despre reabilitarea patrimoniului istoric al Timişoarei şi despre eforturile depuse pentru a deveni Capitală Culturală Europeană. Voi ştiţi că nu vă pot minţi şi nu vă pot spune adevăruri cosmetizate, ca atare trebuie să recunosc faptul că am plecat cu un gust amar de la această întrunire. Dacă pentru vizitatorii noştri din alte oraşe poate fi amuzant faptul că primarul nostru este foarte 2.0 şi are o freză fancy, pentru noi e trist. E trist să observăm că edilul nostru şef are nişte planuri destul de mari, dar şi nişte lacune pe măsură. În fine, au existat şi nişte cifre care m-au bucurat. Spre exemplu, faţă de anul trecut, bugetul alocat culturii a crescut cu 43%.

S-a mai vorbit despre intrarea în legalitate a unor dezbateri publice desfăşurate online. O iniţiativă lăudabilă, dar… Există un dar. Pentru asemenea dezbateri nu va fi folosită o platformă existentă ci se va implementa o platformă oficială pe site-ul primăriei. Sper sincer că nu vom avea o licitaţie dubioasă în urma căreia o firmă “favorită” va primi sume exorbitante pentru o aplicaţie proastă. Nu trebuie decât să vă gândiţi la softurile Siveco şi veţi înţelege la ce mă refer. I’m watching you!

POI 2: RCM mvt Universitatea de Vest (echipa de rugby)

După dezbaterea în “plen”, ziua noastră a continuat într-o notă sportivă. Pentru că nu doar companiile pot fi branduri de succes ale unui oraş, în turul nostru au fost incluse trei dintre cluburile sportive de pe Bega. Prima oprire a fost pe terenul echipei de rugby. Pe terenul închiriat, pentru că cel adevărat este impracticabil. Ne-a vorbit Chester Williams, o legendă a rugby-ului care ne-a explicat că, în ciuda neajunsurilor financiare, echipa sa îşi pune sufletul în joc. Şi asta se vede. Cum altfel puteau deveni campioni?

POI 3: BC Timba (echipa de baschet)

Deşi nu este “echipa fanion” a oraşului, BC Timba a fost o surpriză foarte plăcută şi vă explic imediat de ce. Baschetul are mult mai mult de oferit decât spectacolul sportului în sine. Management-ul Timba a înţeles foarte bine conceptul şi încearcă să ofere entertainment, ceea ce puţine echipe fac. Vorbim aici despre spectacolul majoretelor şi despre muzică, spre exemplu. Şi ca să rămânem în sfera muzicii, aflaţi că Timba are un imn hip hop. Mie nu-mi place imnul, dar sunt convinsă că cei care sunt foarte apropiaţi de fenomen îl simt aproape de sufletul lor.

Bloggerii noştri au şi jucat în echipe mixte cu jucătorii de la Timba. Trebuie să spun, pentru nişte amatori, s-au descurcat onorabil. Am aruncat şi eu la coş de vreo câteva ori, reuşind performnanţa de a nu-l nimeri nici măcar o dată. Eh, mă consolez cu ideea că am alte talente.

POI 4: ACS Poli Timişoara (echipa de fotbal)

Acum ceva vreme, eram suporter înrăit al Poli Timişoara. Mergeam la toate meciurile de acasa şi am ajuns chiar şi în câteva deplasări. Asta se întâmpla prin 2006 – 2007. Lucrurile s-au mai schimbat de atunci. Long story. Oricum, a fost prima dată când am păşit pe gazon şi mi-a plăcut să mă uit înspre peluză şi să-mi închipui cum ne vedeau ei (jucători, antrenori etc.) pe noi (galeria). Nu ştiu cine a avut curajul să-mi dea şi mie o minge să mă joc, dar, contrar aşteptărilor, n-am rănit pe nimeni şi nu mi-am rupt picioarele. Ba chiar am dat şi gol în urma executării unei lovituri de la 11 metri (după alte 15 ratate).

Bonus: Mega Grup (Concesionar Peugeot)

Ar fi stupid să spunem că Peugeot face parte din turul brandurilor Timişorene. Singurul motiv pentru care am ajuns în curtea lor este faptul că au fost deschişi colaborării pe partea de mobilitate, iar organizatorii noştri, ştiind că ne mănâncă tălpile să conducem nişte maşini noi, s-au gândit să ne ducă. Şi foarte bine au făcut.

Eu sper numai că nu ne-am făcut de râs, pentru că în primele câteva minute am luat cu asalt tot salonul, am deschis maşini, am claxonat, am căutat prin portbagaje.

La finalul vizitei, am primit un Peugeot 208 în drive test. O maşină de oraş, simpatică, foarte potrivită pentru fete.

Cam asta a fost prima parte a turului nostru de două zile prin Timişoara. Din punctul meu de vedere, highlight-urile excursiei au fost aglomerate în cea de-a doua zi, dar ajunge cât am scris pentru moment. Aşadar, despre Timişoreana şi Cramele Recaş, în zilele următoare.

___

Evenimentul Timisoara Brands Tour este organizat de PRbeta cu sprijinul Primăriei Municipiului Timișoara.

Branduri participante: TimișoreanaCramele RecașArsenal ParkBC Timba TimișoaraREC Universitatea de Vest Timișoara, ACS Poli Timișoara.

Parteneri de mobilitate: Peugeot România.

Parteneri: PRbeta, AventuriaAsociaţia Timișoara Capitală Culturală EuropeanăPorche TimișoaraAmvest, Restaurant Belvedere.

Parteneri media: 24-FUNTion.

Timișoara Brands Tour este o franciză a Cluj Brands Tour, un concept marca TVdece

____

Surse foto: (1) Marius Matache (2) BC Timba (3) Iulian Tătar

7 Comment

  1. Ramane sa vedem ce face dom’ primar, ca de laudat stie sa se laude :-)
    Multumesc de participarea la concert si de aprecierea recitalului nostru.

    1. Începând de luni, aprofundez. :) O să ascult CD-ul în maşină şi promit că la următorul concert o să ştiu versurile.

  2. cotos says: Reply

    Ca fapt divers, va citesc pe 90% dintre cei care participati la TMBT. E foarte misto sa citesc dintr-un alt punct de vedere la toti :) Pana acum mi se pare ca toti sunt extrem de multumiti.

    1. Eu chiar nu văd un motiv pentru a nu fi :p

  3. Levi says: Reply

    Apreciez cuvintele frumoase legate de noi :)

  4. […] articole mai puteți găsi la Anca, la Andreea, la Richie, la Alexandra, la Arhi, la Denisa, la Oana, la Ruxa, la Toma, la Andrei, […]

  5. […] mai scris: Denisuca, Oana, Anca, Andrei, Andrei, Sebi, Dragoş, Iulian, Arhi, Alex, tvdece.ro, […]

Leave a Reply