Când vine vorba despre brand-uri mari, cu tradiţie, v-aş putea povesti oricând despre Combinatul Siderurgic de la Hunedoara sau despre fabrica de bere Haţegana. Acolo am crescut, asta cunosc. Despre branduri bănăţene însă, nu ştiu prea multe. Mărturisesc, pentru mine, Paltimul sau Dermatina sunt doar nişte puncte de reper pe care le ofer taximetriştilor, iar în magazinul cu pantofi Guban am intrat o singură dată în cei aproape 7 ani de când trăiesc aici. Despre Timişoreana ori Cramele Recaş, într-adevăr, aş putea să vă spun mai multe, dar asta pentru că le ştiu gustul, nu istoria. Poate că şi despre Poli Timişoara v-aş mai putea povesti câte ceva. Am cântat pentru ei, din peluză, o vreme. Acestea fiind spuse, îmi înţelegeţi curiozitatea şi entuziasmul în prag de Timişoara Brands Tour.
Săptămâna asta, marile branduri timişorene mătură culoarele, căci se pregătesc de oaspeţi. Vine în inspecţie o echipă serioasă, formată din vreo 10 bloggeri din Timişoara şi 14 din restul ţării. Şi nu orice fel de inspecţie, venim chitiţi să le aflăm istoria în cele mai mici detalii. Vom trece, rând pe rând, pe la Primăria Timişoara, Timișoreana, Cramele Recaș, Hotel Timișoara și trei dintre echipele sportive reprezentative pentru oraș: BC Timba Timișoara – baschet, RCM Univ. de Vest Timișoara – rugby și ACS Poli Timișoara – fotbal. Bloggerii oaspeţi vor avea parte şi de o vizită la Arsenal Park.
Noi, cei timişoreni get-beget sau prin adopţie, îi aşteptăm cu pită şi sare pe: Dragoş Asaftei, Chinezu, Sebastian Bârgău, Denisuca, Arhi, Andrei Crivăţ, Hoinaru’, Alex Dumbravă, Ruxa, Zăineasca, Andrei Cismaru, Toma Nicolau, Florica şi Zicu. Sunt 14? Sunt. Dacă pe unii dintre ei am avut plăcerea de a-i întâli în carne şi oase, pe restul abia aştept să-i cunosc.
Acestea fiind spuse, să dăm sponsorilor ce-i al sponsorilor:
Acest proiect este realizat cu sprijinul Primăriei Municipiului Timișoara. Parteneri de mobilitate: Ford România. Parteneri: Hotel Timișoara, Arsenal Park, Porsche Timișoara, Amvest, Restaurant Belvedere. Partenerii media: 24-FUN, Tion.
Timișoara Brands Tour este o franciză a Cluj Brands Tour, un concept marca TVdece, unic în online-ul românesc, care aduce împreună cele mai importante branduri şi cei mai reprezentativi bloggeri din România. Evenimentul s-a desfășurat pentru prima dată în 2011, la Cluj Napoca, iar acum se desfășoară și în Timișoara sub tutela PRbeta.
Evenimentul se desfăşoară între 11-14 aprilie, iar avampremiera, cu un concert şi-o bere, în seara de 10.