PR Beta pentru a treia oară
Aşa de tare îmi place cum, în spiritul primăverii, toată lumea se dezmorţeşte şi începe să organizeze evenimente frumoase. Festivaluri de teatru, concerte, conferinţe, you name it… toate încep să iasă la lumină. Şi, cum deja v-am obişnuit, va mai povestesc despre unele dintre ele, despre acelea care îmi sunt dragi şi pe care le admir. Ce să fac? Nu pot scrie beletristico-depresiv în fiecare zi, cred că v-aş plictisi, aşadar am ales să vă mai şi informez ocazional.
Urmează multe evenimente frumoase despre care am de gând să vă povestesc, însă astăzi, supun atenţiei voastre conferinţa regională de comunicare PR Beta. Nici nu s-a terminat bine cu Timişoara Brands Tour, că cei PR Beta se pregătesc intens de alt eveniment. Conferinţa este deja la cea de-a treia ediţie, aşadar multă lume este deja familiarizată cu ceea ce se întâmplă în cadrul ei. Totuşi, pentru că sunt convinsă că se regăsesc printre voi şi persoane care aud pentru prima dată de ea, reamintesc faptul că acest eveniment aduce la stand oameni de comunicare profesionişti, oameni care au de gând să împărtăşească din experienţa lor colegilor de breaslă, amatorilor, bloggerilor sau pasionaţilor.
Anul acesta, pe lista celor care vor susţine prezentări, îi găsim pe: Oana Bulexa de la The Practice (cea mai premiată agenție de comunicare din țară), Mugur Pătrașcu de la iLeo, Călin Crainic de la Vitrina Advertising, Sorin Trâncă de la Friends Advertising, Georgiana Gheorghe de la Presage, Dragoș Alexa de la Creatica și alții. Lista nu este finală. Săptămânal, echipa PR Beta anunţă câte un nou speaker.
În cadrul workshop-urilor, despre strategii de conţinut pe Facebook va vorbi Alex Negrea, Monica Jitariuc va explica ce-i de făcut în situaţii de criză în comunicare, Victor Kapra va detalia metodele de comunicare cu media, Cristian Ignat va face lumină în AdWords, Alex Ciucă va explica cum ajungi de la un simplu site la comunicare online şi, în final, Dragoş Alexa va aborda strategiile de branding.
Dacă sunteţi curioşi, vă puteţi înscrie pentru un scaun dintre cele 200 disponibile la conferinţă sau dintre cele 25 disponibile la fiecare workshop. Ah, până nu uit, datele sunt 16 şi 17 mai.
Evenimentul este foarte fain, parol. Totuşi, pentru oamenii de comunicare din companii mici sau pentru amatori poate fi piperat ca preţ. Face toţi banii, ştiu for a fact că este enorm de multă muncă în spate. Eu zic să începeţi să faceţi lobby prin birourile şefilor, că poate vă trimit. Ar avea numai de câştigat.
0 Comments
Trackbacks/Pingbacks