The Amazing Spider-Man. Recenzie subiectivă.

Nu am avut suficientă informaţie înainte să văd The Amazing Spider-Man. Am trăit cu impresia că va fi o continuare la trilogia Spider-Man în care a jucat Tobey Maguire, actorul care pe mine mă scoate din sărite. Serios, nu cred că există actor mai antipatic. În afară de Sacha Baron Cohen, bineînţeles, pe care eu îl consider trecut mult peste faza de “amuzant”. Eh, gusturile mele. În orice caz, nu am putut decât să mă bucur că l-au înlocuit pe Maguire. Nu neg, mă cam încântă alegerea nouă. :)

Revenind la film… mi-a plăcut pentru că… Andrew Garfield. Adică:

HOT!

NOT!

Şi pentru că:

Şi pentru că.. I have a thing for geeks:

Şi mai ales pentru că:

A, da… şi filmul a fost foarte fain.

___

Surse foto: 1, 2, 3, 4, 5, 6

2 Comments

1. An6ra
    15 Jul 2012

Recunsoc ca Boy A, The Imaginarium of Doctor Parnassus sau Never let me go m-au impresionat…in special pt interpretarile lui AG, dar sincer eu nu sunt adepta schimbarilor actorilor principali in marile francize…si de multe ori s-au dovedit a fi un esec. Inca nu am vazut acest film, dar nu am fost deloc impresionata de alegerea producatorilor…tipul e bun, dar nu stiu ce sa zic…ceva nu imi miroase a bine :D

• bloodie
      16 Jul 2012

Acum lăsând la o parte afinităţile mele pentru Garfield, din punctul meu de vedere, e mult mai reuşit filmul decât celelalte.

Aşa cum spuneam, povestea e luată de la zero, neavând nicio legătură cu celelalte trei filme. Mi-a plăcut în mod deosebit faptul că se apropie mai mult de povestea originală, Peter Parker fiind prezentat ca un “tocilar” nu ca un tip singuratic şi puţin dubios. Apoi, totul este mult mai natural în poveste, iar efectele speciale din film nu sunt de neglijat.